Lima Peru

3 april 2016 - Lima, Peru

Na een prima reis, vanmorgen om 11 uur in Lima geland. Bij de douane werden mijn vingerafdrukken en foto genomen maar Paula mocht doorlopen? Alles verliep vlot en toen nog even geld pinnen en een taxi naar ons hotel nemen. Ja en toen begon de ellende, we kregen niets uit de automaat. Lang bezig geweest en wat hulp gevraagd maar het wilde niet lukken. Ik had 15 euro op zak en kon die omwisselen voor 48 soles maar de taxi was 60. Na wat heenen weer gepraat bracht de chauffeur ons toch naar het hotel. Na nog wat pogingen in de stad kregen we alleen dollars uit de automaat en waren hier dolgelukkig mee.
Even de stad in lekker eten en wat rond gelolopen.
In het park was een live optreden van de plaatselijke hunk. Het enthousiasme van de locale bevolking was voor ons leuker om te zien dan het matig zingen van de zanger.Nog even een kaartje gelegd op ons dakterras en toen was om negen het koeje op. Prima geslapen en na een ontbijtje, op het dakterras even bloggen naar onze volgers.

1. Git:
    3 april 2016
    Gelukkig goed gekomen,...... Wij hebben vandaag prachtig weer. Deur staat al de gehele dag open heerlijk.

x
  2. Elly:
    3 april 2016
    Nou ik hoop dat het nu goed gaat en jullie.gewoon kunnen relaxen lievr gr .
    En ja Els dat jij op de foto moest dat is voor hun PLAKBOEK xxxx
  3. Magdi:
    3 april 2016
    Het avontuur is begonnen.
  4. Elly:
    4 april 2016
    Is het nu later of vroeger bij jullie.Tis bij ons nu 10.00 s'morgen's .
    en een gewone maandag hihihi zal er bij jullie vandaag wel weer heel spannend aan toe gaan ,met prachtige bezienswaardigheden ,reizen ,en apart eten .
    Ik volg jullie op de voet dikke knuffel FIJNE DAG MEIDEN .XXXXX
  5. Johanna Margaretha:
    4 april 2016
    Gelukkig dat het toch is gelukt met de centjes .Lekker genieten nu meiden.Leuk hoor om jullie zo te kunnen volgen Ga gewoon met jullie mee op reis in gedachten en beelden.