paracas

6 april 2016 - Paracas, Peru

Genieten en nog eens genieten. Van het weer, het eten en ons gasthouse.
Wat zijn we hier goed ontvangen, we hebben een fijne kamer en mogen gebruik maken van de keuken.
We zitten hemelsbreed 200 meter van het strand, temperatuur is hier gemiddeld 28 graden. Geen luchtvochtigheid. Gisteren een dagje strand gedaan, om 8 uur waren we al op het strand, en zo super een dolfijn aan de kant. Nog geen tien meter van ons vandaan. We waren beide euforisch. Even daarna zien we er nog twee. Iedere x te laat met de camera, morgen doen we nog een poging. In Nederland hadden we een aantal gerechten waarvan we zeiden dat we die zouden gaan eten. De specialiteiten van Peru.
Chevize hebben we in Lima gegeten. Gisteravond hebben we van de grill gegeten, sate van runderhart, ongelooflijk lekker. Verstand op nul maar eerlijk is eerlijk het was niet nodig, het leek wel biefstuk.
Els is niet helemaal fit, ze heeft weer last van haar keel, net zoals in Vietnam, toen werd het bronchitis. Vandaag medicijnen gehaald en hopen op beterschap.
Vanmorgen zijn we om acht uur opgehaald, we gingen met een snelle boot naar Islas Ballestas, heel oneerbiedig de Gallapalos eilanden voor de arme.
Daar hebben we pinguïns, zeehonden, een assortiment zeevogels en pelikanen gezien, was geweldig. Heerlijk met zo een supersnelle boot over het water.

1. Marja:
    7 april 2016
    Wow, wat is het daar prachtig! En dan al die dieren, geweldig! Wat vervelend voor Els, ik hoop dat je gauw weer beter wordt! Veel plezier nog!
  2. Elly:
    7 april 2016
    Oop meiden wat een PRACHTIGE fOTO"S .en verhalen .
    geniet en betetschap Els .lieverds
    blij in contact heerlijk om jullie te volgen .xxxx
  3. Git:
    7 april 2016
    Ah Els toch beterschap,....... prachtige foto's
  4. Jolanda weel:
    7 april 2016
    Hai meiden ❤️Wat een mooi verhaal. Oh het is daar prachtig
    En al die dieren gaaf hoor
    Daar zou ik het ook geweldig vinden Heel veel plezier op jullie reis
    En Els snel opknappen knuffel van mij jo
  5. Johanna Margaretha:
    7 april 2016
    Oh maar dat is prachtig om te zien natuurlijk wat is dat genieten meiden.Ik zou willen dat ik er ook bij kon zijn hahah Fijn hoor dat jullie zo;n prachtige dingen zien om nooit meer te vergeten.Goede reis verder.En Els niet ziek worden hoor.Dat ben ik al geweest.Sterkte ermee en smullen maar van al dat lekkere eten.
  6. Magdi:
    7 april 2016
    Gauw beter worden Els en veel plezier in het land van de mysterieuze Inca's. We reizen met jullie mee.